עורך דין הסכם ממון

החיים נוטים לטמון בחובם הפתעות, ולעיתים אין אילו הפתעות חיוביות, על מנת להגן על עצמכם ועל הרכוש שלכם מומלץ עוד טרם הנישואין לפנות אל עורך דין הסכם ממון על מנת שינסח את המסמכים המשפטיים הרלוונטיים אשר יבטיחו כי גם במידה ובהמשך תמצאו את עצמכם מתמודדים עם גירושין, תישארו עם הרגליים על קרקע כלכלית בטוחה. משרד עורכי דין ונוטריון בניהולה של אלינור ליבוביץ יעמדו לצדכם ויסייעו בניסוח הסכם ממון אשר יבטיח להגן עליכם בכל עתיד שלא יבוא.

בחירה נכונה של עורך דין הסכם ממון

ניסיון החיים מלמד אותנו כי החיים משתנים ללא הרף. כך שעוד בתחילת המסע המשותף שלכם, כדאי לפנות אל עורך דין הסכם ממון בכדי להבטיח כי כל אחד מהצדדים יהיה מוגן במידה ובהמשך הדרך יוחלט חו”ח על פרידה. בחירה של עורך הדין חייבת להתבצע בצורה נבונה על מנת שלא להתחיל להתרוצץ בין עורכי דין עוד טרם תחילת חיי הנישואין שלכם.

  • התמחות בתחום – חשוב לוודא כי עורך הדין שתבחרו אכן יהיה בעל הניסיון הדרוש על מנת לבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר. זאת תוכלו לבדוק מניסיונו, כמו גם מתחומי העיסוק שלו. וודאו כי זהו עורך דין שמתמחה בדיני משפחה, והסכמי ממון לא זרים לו.
  • התרשמות אישית – דברו עם עורך הדין בטלפון או בפגישת ייעוץ. אל תפספסו את ההזדמנות להתרשם ממנו עוד לפני שהתחלתם את העבודה המשותפת. וודאו כי הוא סבלני, קשוב, בעל תשומת לב רבה לפרטים וכמובן מקצועי, רגיש ומצליח למצוא עבורכם את הפתרונות שאתם צריכים. שאלו שאלות וסמכו על האינטואיציה שלכם.

בחירה משותפת בעורך דין הסכם ממון

צרפו את בני זוגכם לשיחה עם עורך הדין. בחירה משותפת של עורך דין הסכם ממון היא חשובה מאוד, כך ששני הצדדים יהיו מודעים לנושאים שדנו בהם ויתנו אמון באדם שינסח את הסכם הממון. ברגע ששני בני הזוג יבינו את כל הפרטים של ההסכם אשר מנוסח על ידי עורך דין מקצועי בו שני הצדדים בוטחים, הרי שהדרך להבטיח את העתיד שלכם תהיה קלה הרבה יותר.

עורך דין הסכם ממון אלינור ליבוביץ'

עו”ד הסכם ממון

הסכם ממון הוא חוזה הנערך בכתב בין בני זוג, המעוניינים למסד את הצד הכלכלי של הזוגיות שלהם. הוא יכול להיערך בכל שלב של הזוגיות ומתאים לכל סוג של זוגיות. יתרונו העיקרי הוא בכך שהוא מסדיר מראש, בעזרת צד שלישי, את הנושא הרגיש, שכולנו חוששים לטפל בו, כדי לא לפגוע ברגשותיו של האחר.

עו”ד הסכם ממון ממשרד עורכי דין ונוטריון אלינור ליבוביץ, הוא עו”ד מומחה ובעל ניסיון שיוכל לסייע לכם לנסח את החוזה החשוב הזה בצורה שתגן על הזוגיות שלכם ועליכם.

להגן על הזוגיות עם עו”ד הסכם ממון

הסכם ממון נערך כדי להסיר דאגה וחשש מבין בני הזוג ולאפשר להם ליהנות מחיי זוגיות נקיים מספקות, אך כמובן שהסכם ממון מיועד גם כדי להגן על בני הזוג מפני מחלוקות קשות ומרות בנושא הרכוש – במקרה של פרידה. הסכם ממון ערוך היטב, שנוצר על ידי עורך דין מנוסה, ייצור תיאום ציפיות בין בני הזוג – לגבי הרכוש שנצבר זה מכבר, אך גם לגבי רכוש עתידי שעוד צפוי להצטבר במהלך שנות הזוגיות ולקבוע מראש, כיצד יחולק הרכוש הזה במקרה של פרידה.

למרות שהחוק מסדיר את ענייני חלוקת רכוש בין בני זוג במקרה של פרידה, לא תמיד מתאימה החלוקה הזו לבני הזוג והסכם ממון גובר על החוק ומאפשר להם ליצור תנאים מותאמים להם באופן אישי.

זוגות נשואים חייבים לערוך הסכם ממון בכתב ולהביאו לאישור ע”י בית המשפט, או בית הדין הרבני. אבל אם הזוג עוד לא נישא, יוכלו בני הזוג לאשר אותו גם אצל נוטריון, בהליך קל ומהיר יותר.

ההסכם הנכון עם אנשי המקצוע הנכונים

כמו כל מסמך משפטי אחר, גם את הסכם הממון אנחנו מזמינים אתכם לערוך על ידי עורכי דין מקצועיים ומנוסים בתחום ממשרד עורכי דין ונוטריון אלינור ליבוביץ – משרד המתמחה בענייני משפחה, הסכמי ממון, זוגיות וגירושים. הכול, כדי לוודא שההסכם שלכם מנוסח וערוך בצורה שתגן על הזוגיות שלכם ועליכם.

 

רוצים להתייעץ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

צריכים עורך דין לענייני משפחה/גירושין?

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

מלאו את הפרטים שלכם | נחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

החלטה חריגה של בית המשפט המחוזי הביאה לפסילת חוות דעתו של מומחה בתחום הנפשי והחלפתו במומחה חילופי, נוכח עבודה רשלנית משהו. בהחלטה הנוגעת לפסילת מומחה התנהל מאבק עז בין ההורים אודות קטין פעוט, כאשר האם עתרה להגבלת המפגשים ועתרה להערכה פסיכיאטרית, ואילו האב טען שאין לכך כל הצדקה עניינית, וכי העבר שאליו מתייחסת האם, שייך […]

שיהוי בתוך תקופת ההתיישנות השתהות בהגשת תביעה אינה, כשלעצמה, שיהוי כמובנה המשפטי.   שיהוי בתוך תקופת ההתיישנות נוצר מקום שיש בהשתהות בפנייה לבית-המשפט משום שימוש לא נאות בזכות התביעה הנתונה לתובע ופגיעה בציפייה הלגיטימית של הנתבע שלא להיתבע.  במקרים בהם שימוש המגיע כדי ניצול לרעה של ההליך השיפוטי  יביע על כך בית המשפט ביקורת. ישנם מקרים […]

ברוב המקרים הבעל הוא זה שהינו המפרנס העיקרי וזה שמביא את מירב האמצעים לכלכלת המשפחה, ועדיין הדברים נכונים בשנת 2023 במאה הנוכחית. אמנם אין ספק שיש נשים יזמיות ומרשימות ביכולות שלהן אך אחוזן הוא נמוך, וכאמור הגבר הוא זה שאחראי על אספקת אמצעי הקיום למשפחה, ובין היתר ישנם גברים המנהלים חברות, בין גדולות ובין קטנות. […]

דילוג לתוכן