מגשרת גירושין

עורך דין גישור

הליך גירושין כולל בתוכו חלקים לא קלים ומכיל נושאים רבים ורגישים, המכניסים לעיתים את בני הזוג למלחמה כוללת וזו, כצפוי, עלולה לפגוע בכל חלקה טובה וגם בילדים. מסיבות אלה, וגם כדי להימנע מעומס בבתי המשפט, הכניסו בתי המשפט יחידות גישור המטפלות בעיקר בהליכי גירושין – במטרה לעודד את בני הזוג להגיע להסכמות מחוץ לכותלי בית המשפט. זקוקים לשירותיו של עורך דין גישור? משרד עורכי דין ונוטריון אלינור ליבוביץ מתמחה בדיני משפחה מעל 30 שנה, מאמין בהליך גישור המתנהל בכבוד כלפי שני הצדדים ומוודא שזכויותיהם של שני בני הזוג לא יפגעו.

עורך דין גישור למיצוי מוצלח של התהליך

הליך גישור גירושין מאפשר לבני הזוג להגיע להסכמות מחוץ לכותלי בית המשפט, בסיוע צד שלישי אובייקטיבי; גורם שמטרתו לסייע לשני בני הזוג לצאת מהליך הגירושין בתחושה שכבודם נשמר והם קיבלו ככל שניתן את מה שרצו. הליך גישור בגירושין, עוסק בכל הנושאים הנידונים בבית הדין הרבני, או בבית הדין לענייני משפחה – רכוש, מזונות, משמורת וכו’ ומאפשר לבני הזוג להימנע מההליך המשפטי המסורתי, שהוא ארוך ויקר וגם ממרוץ הסמכויות, שהוא בלתי נמנע בהליך משפטי מסורתי ומביא את בני הזוג לפעולה מואצת, המונעת מלחץ של זמן, להגיע לערכאה המשפטית הרצויה להם.

למרות שהליך הגישור מלווה באנשי מקצוע מטעם בית המשפט, שיש להם הכשרה וניסיון מתאימים לליווי הליכים כאלה, עדיין מומלץ ואפשר פעמים רבות להיעזר בשירותיו של עורך דין, שיסייע לבני הזוג – כל אחד בנפרד, או שניהם יחד, למצות את התהליך על הצד הטוב ביותר, למקד את ההשלכות המשפטיות של ההחלטות המתקבלות בהליך ולוודא שבני הזוג ממוקדים בעצמם – לפני תחילת ההליך – במה שהם מעוניינים לקבל.

עורך דין גישור: לשמור על שלום המשפחה – גם בהליך גירושין

עורכי הדין של משרד עורכי דין ונוטריון אלינור ליבוביץ, יוודאו בתוך ההליך, שלא יתעלמו מזכויותיכם ושלא יחתמו הסכמות בנושאים חשובים, באופן שאינו מיטיב עמכם.

מתוך נסיון של מעל 30 שנה בתחום דיני המשפחה, עורכי הדין של משרד עורכי דין ונוטריון אלינור ליבוביץ, הם מומחים לענייני גירושין ולנושא הגישור וישמחו ללוות אתכם לתהליך חיובי ומהיר ככל האפשר.

רוצים להתייעץ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

צריכים עורך דין לענייני משפחה/גירושין?

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

מלאו את הפרטים שלכם | נחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

החלטה חריגה של בית המשפט המחוזי הביאה לפסילת חוות דעתו של מומחה בתחום הנפשי והחלפתו במומחה חילופי, נוכח עבודה רשלנית משהו. בהחלטה הנוגעת לפסילת מומחה התנהל מאבק עז בין ההורים אודות קטין פעוט, כאשר האם עתרה להגבלת המפגשים ועתרה להערכה פסיכיאטרית, ואילו האב טען שאין לכך כל הצדקה עניינית, וכי העבר שאליו מתייחסת האם, שייך […]

שיהוי בתוך תקופת ההתיישנות השתהות בהגשת תביעה אינה, כשלעצמה, שיהוי כמובנה המשפטי.   שיהוי בתוך תקופת ההתיישנות נוצר מקום שיש בהשתהות בפנייה לבית-המשפט משום שימוש לא נאות בזכות התביעה הנתונה לתובע ופגיעה בציפייה הלגיטימית של הנתבע שלא להיתבע.  במקרים בהם שימוש המגיע כדי ניצול לרעה של ההליך השיפוטי  יביע על כך בית המשפט ביקורת. ישנם מקרים […]

ברוב המקרים הבעל הוא זה שהינו המפרנס העיקרי וזה שמביא את מירב האמצעים לכלכלת המשפחה, ועדיין הדברים נכונים בשנת 2023 במאה הנוכחית. אמנם אין ספק שיש נשים יזמיות ומרשימות ביכולות שלהן אך אחוזן הוא נמוך, וכאמור הגבר הוא זה שאחראי על אספקת אמצעי הקיום למשפחה, ובין היתר ישנם גברים המנהלים חברות, בין גדולות ובין קטנות. […]

דילוג לתוכן