מרכז גישור בדיני משפחה

א’ - ה’ : 18:00 - 09:00
03-6969916
תובל 40, רמת גן
עו"ד אלינור ליבוביץ

מחפשים עורך דין לענייני משפחה?

הגעתם למקום הנכון אלינור ליבוביץ עו"ד גישור, גירושין, דיני משפחה, צוואות וירושות

    אודות

    מדובר באחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בתחום דיני המשפחה והגירושין, כאשר למשרד ניסיון מצטבר של טיפול באלפי תיקים העוסקים בדיני משפחה. המשרד הוקם לפני 31 שנים בשנת 1987 על ידי עו"ד אלינור ליבוביץ, ומאז ועד היום עוסק אך ורק בתחומי המשפחה תוך התמקצעות והתנסות יומיומית בתחומים אלו.

    המשרד עוסק בתחום הגירושין, וכן בתחומים נוספים הקשורים לדיני המשפחה כמו: צוואות, ירושות, גישור, אימוצים, ידועים בציבור, ועוד'

    למשרד ניסיון טיפול בתיקים מורכבים העוסקים בדיני המשפחה והגירושין, ואף במקרים מיוחדים של אנשי הייטק ואנשי עסקים כאשר בנושאים אלו יש צורך בניסיון ובידע של חלוקת רכוש עסקי, חלוקת רכוש משפחתי, איזון מניות, אופציות וכיוצ"ב.

    במשרד צוות של חמישה עובדים, וביניהם עו"ד דניאל אילן, ילידת 1986, נולדה בתל אביב.

    הוסמכה במאי 2012 ,התמחתה במשרד מוביל בתחום דיני המשפחה ולאחר סיום ההתמחות השתלבה במשרדינו ומאז היא מנהלת תיקים רגשיים מורכבים ובעייתיים.

    עו"ד דניאל אילן הספיקה לצבור ניסיון רב בניהול ובתיקי גירושין ובתיקי עזבונות, תוך הכרה בצורך לתת יחס אישי, אנושי וחם ומענה מיידי לכל בעיה ופנייה.

    במקביל להבנה שלכל לקוח יש את הזכות לקבל את הטיפול המשפטי הטוב ביותר, ולמקסם את מה שניתן להשיג עבורו, השכילה עו"ד דניאל אילן להפנים כי זוגות מתגרשים מצויים במצב רגיש ועדין, בשלבי התהליך ויש לה את היכולות להכיל מצבים מורכבים אלה.

    דיני משפחה הינו תחום מורכב, אשר מכיל בחובו תחומים שונים לרבות דיני חברות, עסקים משפחתיים וחלוקת רכוש. תחום זה דורש התמחות ספציפית וניסיון רב, כמו גם יכולת להתעמק בסוגיות אזרחיות מורכבות שלהן ממשק לדיני המשפחה לרבות דיני נזיקין במשפחה, דיני לשון הרע והגנת הפרטיות, תחום החברות ועוד'. על כן ההתמחות של המשרד הינה רבגונית ונרחבת וכולה מיועדת ליתן את הפתרון הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר, על מנת להביא את המשפחה לרגיעה.

    לקוחות רבים המעוניינים לפנות ולקבל עזרה בתחומים הקשורים לדיני משפחה בין אם אנו עוסקים בגירושין, בשלום בית או בצוואות וירושות זקוקים לא רק לעורך דין בעל ידע וניסיון אלא גם לאדם רגיש ומקצועי אשר יבין וידע את ההליכים המורכבים והמסובכים הקשורים לתחום דיני המשפחה, ויהיה אף בקיא ורגיש לנבכי נפשו של אדם.

    יכולת ההכלה של המקרים הקשים, כמו גם נסיון חיים רב, מסייעים לצוות המשרד לטפל בנושאים מורכבים משפטית ורגשית וליתן את הפתרון הטוב ביותר שניתן למצוא.

    משרדה של עו"ד אלינור ליבוביץ, העוסק בדיני משפחה עונה על צרכים אלו ואף יותר. וותק של למעלה מ- 23 שנים ביחד עם התמחות ספציפית בתחום דיני המשפחה, כמו גם רגישות אישית וניסיון חיים רב הובילו את המשרד לדרגת הצלחה ורמת איכות מן הגבוהים.

    כמו כן מתמחה המשרד בתחום ידועים בציבור – לרבות איזון וחלוקת רכוש בין ידועים בציבור, תשלום מזונות בין ידועים בציבור ועוד'.

    שירותי המשרד כוללים גם ייצוג בהליך לצורך מינוי אפוטרופוס, ובהליכים הנדרשים בבית המשפט לנוער הכוללת החזרה של ילדים שנלקחו מבית הוריהם. המשרד נותן גם שירותים בתחום האימוץ.

    במהלך השנים, המשרד צבר מוניטין רב במשך השנים כולל לקוחות רבים ומרוצים ועורכי דין מתחומים אחרים המפנים את לקוחותיהם לטיפול במשרד. ניסיון רב ואיכות המשרד ואנשיו כמו גם יכולת אנשי הצוות במשרד להתמודד עם נושאים מורכבים, אפשרה להם להגיע לתוצאות טובות ואף להשיג תקדימים בתחומים שונים.

    המשרד עוסק בליטיגציה ובעל ניסיון רב בהופעות בבתי משפט ובבית הדין הרבני וכן בקיאות בהלכה היהודית. המשרד אף מייצג בעתירות לבג"צ בתחום המשפחה, וכן בערעורים בנושאים שונים הקשורים בדיני משפחה, בבית המשפט המחוזי.

    משרדה של עורכת דין אלינור ליבוביץ מלווה את הלקוח בכל שלבי התהליך כאשר הקו המנחה הינו תמיד טובת הלקוח ושמירה על זכויותיו, שאיפה לתהליך קצר ונכון, תוך חיסכון בהוצאות הלקוח , ועמידה עיקשת, בלתי פשרנית ולוחמנית במידת הצורך כאשר הצד השני אינו נכון להסכם ומתעקש להאריך את ההליך שלא לצורך.

    המטרה הינה להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחות המשרד, כאשר השאיפה הינה להגיע לשלבי משא ומתן והסכם כולל במהירות האפשרי על מנת לחסוך ללקוחות שלנו זמן, הוצאות מיותרות ועוגמת נפש הכרוכים בניהול הליך ארוך וממושך. משרדנו מלווה את הלקוח בכל שלבי ההליך המשפטי, ובכל הערכאות הנדרשות.

    01

    גירושין

    בישראל, תהליך הגירושין כיום הינו הליך אשר משלב את חוקי הדת ההלכתיים וחוקים אזרחיים משפטיים. משרדה של עורכת דין גירושין וירושה – אלינור ליבוביץ, מתמקד בהשגת התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותיו מתוך מטרה לחסוך בניהול הליכים ארוכים, יקרים וכאלו שעלולים לגרום לעוגמת הנפש.

    02

    דיני משפחה

    משרד עורכי דין ונוטריון אלינור ליבוביץ קיים מעל 30 שנה, מתמחה בדיני המשפחה על כל היבטיהם וישמח להעמיד לרשותכם את ניסיונו הרב בתיקי גירושין ולעזור לכם לעבור את התקופה הזו בשלום.

    03

    ליטיגציה

    המשרד עוסק בליטיגציה ובעל ניסיון רב בהופעות בבתי משפט ובבית הדין הרבני וכן בקיאות בהלכה היהודית.

    04

    ידועים בציבור

    עו"ד אלינור ליבוביץ מומחיות בניהול תיקי משפחה מורכבים במיוחד, הדורשים יצירתיות ויכולת שליטה בנתונים קשים ומורכבים.

    חווים אלימות במשפחה? אני כאן כדי לעזור!

    לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

    מלאו את הפרטים שלכם | ונחזור אליכם בהקדם

      חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים