מרכז גישור בדיני משפחה

א’ - ה’ : 18:00 - 09:00
03-6969916
תובל 40, רמת גן
עו"ד אלינור ליבוביץ

מחפשים עורך דין לענייני משפחה?

הגעתם למקום הנכון אלינור ליבוביץ עו"ד גישור, גירושין, דיני משפחה, צוואות וירושות

    גירושין בהסכמה – מה זה אומר בדיוק?

    אם גם אתם לא ששים להגיע למלחמות בלתי פוסקות בבית המשפט עקב גירושין, הרי שבוודאי תשמחו לגלות שיש לכם אלטרנטיבה אחרת, גירושין בהסכמה. זהו למעשה תהליך בו בני הזוג מביעים רצון להגיע להסכם גירושים בצורה עצמאית בעזרת אנשי מקצוע, בעוד כל התהליך מנוהל מחוץ לכותלי בית המשפט. חלק מתפיסת עולמם של משרד עורכי דין ונוטריון אלינור ליבוביץ כולל את האמונה כי יש לעשות כל מאמץ על מנת לסיים סכסוך משפחתי בהסכם כולל ולהמעיט ככל שניתן בהליכים משפטיים.

    היתרונות של גירושין בהסכמה

    גירושים, לצערנו, עלול להיות תהליך אשר ישאיר אחריו צלקות וחור בכיס של שני הצדדים. על מנת למנוע פגיעה ככל הניתן, גירושין בהסכמה יכולים להיות האופציה הטובה ביותר עבורכם.

    • ניתן גם לחסוך בעלויות בתהליך זה. זאת משום שגירושין בהסכמה הינו הליך מהיר וזול יותר בהשוואה להליך משפטי ופתיחת תיק גירושין וניהולו, דבר העלול להימשך זמן רב ואפילו שנים ארוכות ומלאות בתסכול וכעס.
    • מזעור פגיעה בילדים הינו אחד השיקולים החשובים ביותר שעליכם לקחת. בעוד הפרידה של ההורים היא בלתי נמנעת, הרי שניתן לווסת את ההתנהלות של בני הזוג כך שהילדים לא יספגו את הריבים שבין ההורים. המטרה היא למרות המשבר, להיות מסוגלים להעניק לילדים את תשומת הלב המירבית לצרכיהם.
    • גירושין בהסכמה מתבססים על הרצון המשותף של בני הזוג למצוא דרך לעתיד טוב יותר, לטובת הילדים והמשפחה. התהליך מתמקד בהנחת יסודות להתחלה חדשה עבוד כל הצדדים.

    לא מתווכחים, מדברים ומסכימים

    אין ספק כי הדרך הטובה ביותר להשיג את העתיד השקט והרגוע עליו אתם חולמים, הוא בדרך של שיח והסכמה הדדית. כך שבמקום למצוא את עצמכם נגררים לבית המשפט ונאבקים זה בזה על נושאים שונים, קחו את הדרך הפשוטה והידידותית יותר. משרד עורכי דין ונוטריון אלינור ליבוביץ מתמחים בדיני משפחה זה מעל 31 שנים ויעמדו לצדכם בכל שלב של התהליך על מנת לסייע לכם לסיים סכסוכים משפחתיים ולהגיע להסכם לעתיד טוב יותר.

    רוצים להתייעץ?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!




      חווים אלימות במשפחה? אני כאן כדי לעזור!

      לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות

      מלאו את הפרטים שלכם | ונחזור אליכם בהקדם

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים